Kako se pripremiti za sajam zapošljavanja: vodič za kompanije

Iako je regrutacija danas u velikoj mjeri digitalna, događaji uživo i dalje imaju posebnu vrijednost.

Kako se pripremiti za sajam zapošljavanja: vodič za kompanije

Sajmovi zapošljavanja godinama predstavljaju jedno od najvažnijih mjesta susreta između kompanija i potencijalnih kandidata. Iako je regrutacija danas u velikoj mjeri digitalna, događaji uživo i dalje imaju posebnu vrijednost – pružaju priliku za direktan kontakt, predstavljaju kulture kompanije i stvaraju odnose koji se teško mogu izgraditi isključivo putem online kanala. Upravo zato, kvalitetna priprema je ključ uspješnog nastupa na sajmu.

Prvi korak u pripremi jeste jasno definisanje cilja. Kompanija treba da odluči šta želi postići na sajmu – da li je u fokusu zapošljavanje određenog broja kandidata, promocija employer brandinga, predstavljanje novih projekata ili izgradnja odnosa sa zajednicom. Kada kompanija ima cilj, sve ostale aktivnosti – od izgleda štanda do komunikacijskih poruka – mogu se usmjeriti ka tom rezultatu.

Vizuelni identitet i izgled štanda često su prva stvar koju posjetioci primijete. Uredan, brendiran i privlačan prostor odmah šalje poruku o ozbiljnosti i profesionalnosti kompanije. Međutim, izgled nije dovoljan sam po sebi – najvažnije je ko stoji iza štanda. Ljudi koje kompanija odabere da predstavljaju njen brend moraju biti otvoreni, komunikativni i spremni da odgovore na pitanja, jer upravo oni kreiraju prvi dojam kod kandidata.

Brendirani materijali poput brošura, vizitki ili promotivnih poklona mogu dodatno učvrstiti sliku o kompaniji. Ipak, važno je da sadržaj bude informativan i koristan – bolje je ponuditi materijal koji nudi uvid u kulturu i prilike unutar kompanije, nego generičke letke koje posjetioci rijetko zadrže.

Ne treba zaboraviti ni na aktivnosti nakon sajma. Follow-up kontakt s kandidatima i posjetiocima ključan je kako bi interesovanje ostalo živo. Kompanije koje se potrude da pošalju personalizovane e-mailove, poziv na razgovor ili dodatne informacije o radnim mjestima pokazuju da zaista cijene vrijeme i interesovanje kandidata.

U konačnici, sajam zapošljavanja je mnogo više od jednog dana druženja na štandu. To je strateška prilika da se kompanija pokaže kao poželjan poslodavac, da izgradi povjerenje i ostavi pozitivan dojam koji traje dugo nakon što se vrata sajma zatvore. Sa pravom pripremom, svaka kompanija može ovaj događaj pretvoriti u važnu investiciju za svoj employer branding i buduće zapošljavanje.