Zanima vas zašto su najbolji radnici napustili vašu firmu? Ovo je pravi razlog!
Frustrirani ste jer primjećujete da vaši najbolji radnici odlaze iz vaše kompanije?

Ponekada se može činiti da svi dodatni napori koje ulažete u zadržavanje talenata ne daju stvarne rezultate. Glavni uzroci odlaska ključnih zaposlenika ostaju nejasni. Otkrivamo faktore zbog kojih najbolji radnici napuštaju vašu kompaniju i pružamo vam smjernice za promjene koje mogu poboljšati situaciju.
Nedostatak razvoja, radna kultura i kompenzacija
Mnogi uposlenici i uposlenice koji rade na svojoj karijeri, žele prilike za profesionalni razvoj. Ako vaša kompanija ne nudi mogućnost napredovanja ili usavršavanja, najbolji radnici će vrlo brzo osjetiti stagnaciju i poželjeti da odu. Napravite plan redovnog treninga, mentorstva ili jasne putanje za karijere svojih uposlenika ili uposlenica.
Drugi važan faktor je loša radna kultura. Dobra radna atmosfera može lako zadržati najbolje uposlenike i uposlenice, ali ona loša može ozbiljno utjecati na njihov moral. Ako vašu kompaniju karakterizira loša komunikacija među timovima i nedostatak podrške od strane menadžmenta, najbolji uposlenici i uposlenice će poželjeti da odu.
I na kraju, neadekvatna kompenzacija često je razlog odlaska najboljih uposlenika i uposlenica. Kompenzacija ne podrazumijeva samo osnovnu plaću, nego i benefite poput bonusa, zdravstvenog osiguranja i fleksibilnog radnog vremena.
Sada kada znate ključne faktore, ostaje vam da preuzmete kontrolu nad svojim stilom vođenja i započnete proces promjene. Pratite naše savjete i povećajte zadovoljstvo uposlenika i uposlenica i zadržite najbolje radnike.
Dakle, koraci koje biste trebali poduzeti već danas su:
Investirajte u razvoj
Ulažite u profesionalni razvoj svojih uposlenika i uposlenica. Uspostavite programe mentorstva, organizirajte treninge i radionice ili kreirajte jasnu putanju za napredovanje u karijeri. Možete koristiti i alate poput: Linkedin Learninga za online kurseve, Udemy, Courseru ili mentorship aplikacije poput Together.
Stvorite pozitivno radno okruženje
Osigurajte da radno okruženje bude pozitivno i podržavajuće. Implementirajte alate kao što su Officevibe za praćenje zadovoljstva zaposlenika ili Culture Amp za razvoj kulture u kompaniji. Promovirajte balans između poslovnog i privatnog života.
Otvorena komunikacija
Osigurajte da svi članovi tima imaju priliku izraziti svoje mišljenje, postavljati pitanja i dijeliti ideje bez straha od negativnih posljedica. To možete postići organiziranjem redovnih timskih sastanaka, korištenjem alata za internu komunikaciju poput Slacka ili Microsoft Teamsa, te stvaranjem kulture gdje se povratne informacije cijene i koriste za poboljšanje.
Pohvale i nagrade
Redovno vrednovanje rada i nagrađivanje uposlenika i uposlenica za njihov trud održava motivaciju i zadovoljstvo u timu. Prepoznajte i pohvalite postignuća na timskim sastancima, a razmislite i o uvođenju formalnih programa nagrađivanja, kao što su bonusi, kartice ili dodatni slobodni dani. Upotrijebite alate poput Bonusly ili Kazoo za automatizaciju i praćenje programa nagrađivanja, što će vam pomoći da ostanete dosljedni i pravedni u prepoznavanju doprinosa.
Konkurentna kompenzacija
Osiguranje konkurentne kompenzacije omogućava zadržavanje najboljih uposlenika i uposlenica. Redovito prilagođavajte plaće i benefite kako biste bili u skladu s tržišnim standardima. Osim osnovne plaće, razmotrite i dodatne benefite.
Primjenom ovih koraka, možete preuzeti kontrolu nad svojim stilom vođenja i zadržati najbolje uposlenike i uposlenice. Sretno!