Zašto vas vaši uposlenici ne vole? Brutalna istina koju morate čuti

Frustrirani ste jer primjećujete da bez obzira na to koliko se trudite, vaši uposlenici i uposlenice vas ne vole?

Zašto vas vaši uposlenici ne vole? Brutalna istina koju morate čuti

Ponekada se može činiti da svi dodatni napori koje ulažete u vođenje tima ne daju stvarne rezultate. Glavni uzroci nezadovoljstva zaposlenih ostaju nejasni. Otkrivamo ključne razloge zbog kojih vaši uposlenici i uposlenice možda nisu zadovoljni i pružamo vam smjernice za promjene koje mogu poboljšati situaciju u vašem timu.

Menadžment, komunikacija i priznanje

Prvi faktor koji treba razmotriti je vaš stil menadžmenta. Mnogi lideri vjeruju da strogoća i autoritarnost donose najbolje rezultate, dok zapravo, uposlenici i uposlenice žele lidera koji ih razumije i podržava. Bez odgovarajuće podrške i razumijevanja, teško možete očekivati lojalnost i entuzijazam Vaših uposlenika i uposlenica. 

Drugi važan aspekt je način na koji komunicirate sa svojim timom. Nedostatak transparentnosti i dvosmjerne komunikacije može stvoriti osjećaj nepovjerenja i nesigurnosti među uposlenicima i uposlenicama. 

Osim toga, nedostatak priznavanja truda i postignuća uposlenika i uposlenica može dovesti do njihovog nezadovoljstva. Oni žele osjećati da je njihov rad cijenjen i prepoznat. Bez redovnog priznanja i pohvala, motivacija i produktivnost mogu značajno opasti.

Sada kada znate faktore zbog kojih Vas uposlenici i uposlenice ne vole, ostaje vam da preuzmete kontrolu nad svojim stilom vođenja i započnete proces promjene..

Dakle, koraci koje biste trebali poduzeti već danas su:

Unaprijedite svoje vještine vođenja
Poboljšajte svoje vještine vođenja kroz dodatnu edukaciju i treninge. Pridružite se programima kao što su Dale Carnegie Training ili John Maxwell Team. Možete koristiti aplikacije kao što su Headspace za mindfulness i emocionalnu inteligenciju ili Blanchard's SLII za vođenje timova.

Promovirajte timski rad
Ohrabrite saradnju i timski rad među uposlenicima i uposlenicama. Koristite alate kao što su Slack ili Microsoft Teams za bolju komunikaciju i saradnju u timu. Organizirajte redovne team-building aktivnosti kako biste ojačali odnose unutar tima.

Stvorite pozitivno radno okruženje
Osigurajte da radno okruženje bude pozitivno i podržavajuće. Implementirajte alate kao što su Officevibe za praćenje zadovoljstva uposlenika i uposlenica ili Culture Amp za razvoj kulture u kompaniji. Promovirajte balans između poslovnog i privatnog života.

Pružite prilike za razvoj
Omogućite zaposlenicima prilike za profesionalni razvoj i napredovanje. Investirajte u njihov trening i edukaciju kroz platforme kao što su Coursera, Udemy, ili LinkedIn Learning. Pružite mentorstvo i coaching kako bi se osjećali podržano u svom razvoju.

Primjenom ovih koraka, možete preuzeti kontrolu nad svojim stilom vođenja i početi ostvarivati bolje odnose sa svojim zaposlenicima. Sretno!