Akvizicija Bihaćke pivare: Proširenje kapaciteta i proizvodnja za Heineken
Ova akvizicija također otvara vrata za buduća ulaganja u modernizaciju infrastrukture, kao i za povećanje proizvodnih kapaciteta, koji su od ključne važnosti za održavanje i širenje konkurentnosti.

Bihaćka pivara, poznat proizvođač piva u Bosni i Hercegovini, nedavno je postala dio Stanić Grupe, čime je postavila temelje za velike promjene u svom poslovanju. Kao rezultat ove akvizicije, pivara će započeti proizvodnju nekoliko brendova u saradnji s globalnim pivarskim gigantom Heineken.
Ova saradnja ne samo da će povećati proizvodne kapacitete Bihaćke pivare, već će joj omogućiti i širenje na nova tržišta, s ciljem jačanja njenog prisustva na regionalnom tržištu piva.
Proširenje proizvodnje i novih brendova također nosi sa sobom planove za povećanje broja zaposlenih. Očekuje se da će akvizicija pozitivno utjecati na lokalnu ekonomiju, s obzirom na to da pivara nastoji modernizirati svoje proizvodne procese i unaprijediti kvalitet svojih proizvoda.
U sklopu širenja poslovanja, pivara će koristiti napredne tehnologije za optimizaciju proizvodnje, što će im omogućiti bolje ispunjavanje potreba tržišta, ali i povećanje konkurentnosti.
Bihaćka pivara se trenutno oslanja na tradicionalne brendove poput Preminger i Unski Biser, koji su prepoznatljivi na tržištu, a sada će u ponudi imati i proizvode Heinekena, što će dodatno diversificirati njen portfelj.
Ova akvizicija također otvara vrata za buduća ulaganja u modernizaciju infrastrukture, kao i za povećanje proizvodnih kapaciteta, koji su od ključne važnosti za održavanje i širenje konkurentnosti.
S obzirom na pozitivne rezultate koje je pivara ostvarila u posljednjim godinama, ovakvi strateški potezi daju snažan signal da Bihaćka pivara ima ambiciju postati ključni igrač na tržištu piva u Bosni i Hercegovini i šire.
Također, saradnja s Heinekenom pruža stabilnu platformu za dugoročni rast, koji bi mogao donijeti velike koristi kako za pivaru, tako i za regionalnu ekonomiju.