Kako se istaknuti u moru kandidata prilikom apliciranja za posao?

Uložite dodatni napor i pokažite poslodavcima zašto ste pravi izbor za njihovu kompaniju!

Kako se istaknuti u moru kandidata prilikom apliciranja za posao?

U današnje vrijeme, konkurencija na tržištu rada je izuzetno velika. Brojni kandidati apliciraju za iste pozicije, a poslodavci često imaju na desetine, pa čak i stotine prijava koje moraju pregledati. Kako se onda istaknuti i osigurati da baš vaša aplikacija privuče pažnju?

Prilagodite CV i motivaciono pismo svakoj prijavi

Jedna od najčešćih grešaka kandidata jeste slanje istog generičkog CV-a i motivacionog pisma za svaku prijavu. Poslodavci cijene personaliziran pristup, stoga prilagodite dokumente svakom poslu na koji aplicirate. Istaknite relevantne vještine i iskustva koja odgovaraju zahtjevima oglasa.

Istaknite konkretne rezultate i postignuća

Umjesto da samo nabrajate prethodne radne zadatke, fokusirajte se na rezultate koje ste ostvarili. Na primjer, umjesto „radio/la na vođenju društvenih mreža“, napišite „povećao/la engagement na društvenim mrežama za 40% u šest mjeseci“.

Kreirajte profesionalni online imidž

Poslodavci često provjeravaju online prisustvo kandidata. Ažurirajte svoj LinkedIn profil, dodajte preporuke bivših kolega i menadžera te podijelite relevantne objave iz vaše industrije. Također, ako imate portfolio radova, svakako ga uključite u prijavu.

Umrežavanje i preporuke

Preporuke su često presudan faktor u procesu zapošljavanja. Ako poznajete nekoga ko radi u kompaniji u koju aplicirate, zamolite ga da vas preporuči. Prisustvujte događajima, seminarima i meetupima iz vaše branše kako biste proširili mrežu kontakata.

Pokažite entuzijazam i istražite kompaniju

U motivacionom pismu i na intervjuu pokažite da ste istražili kompaniju i razumijete njene vrijednosti i misiju. Poslodavci cijene kandidate koji se istinski zanimaju za njihovu organizaciju.

Pripremite se za intervju

Osim standardnih odgovora na često postavljana pitanja, pripremite konkretne primjere iz svog iskustva koji pokazuju vaše vještine i kompetencije. Također, osmislite kvalitetna pitanja koja ćete postaviti poslodavcu, jer to pokazuje vaš interes i proaktivnost.

Profesionalna i jasna komunikacija

Bilo da se radi o e-mail korespondenciji, video pozivu ili uživo razgovoru, način na koji komunicirate ostavlja snažan dojam. Budite jasni, sažeti i profesionalni u izražavanju.

Istaknuti se među brojnim kandidatima zahtijeva trud i strateški pristup. Prilagođavanje prijave, naglašavanje postignuća, profesionalan online imidž, umrežavanje i dobra priprema za intervju mogu značajno povećati vaše šanse za zaposlenje. Uložite dodatni napor i pokažite poslodavcima zašto ste pravi izbor za njihovu kompaniju!