Prada po prvi put u kvartalu prešla prodaju od milijardu eura

Iako je svijet u krizi, tržište luksuza je za te uvjete kao nedodirljivo, stoga talijansko modno carstvo bilježi uspjehe već u prvom djelu ove godine. Kina se ponovno otvorila, što je dobro za modne brendove.

Prada po prvi put u kvartalu prešla prodaju od milijardu eura
Foto: Yuki Iwamura/Bloomberg

Iako svjetski stručnjaci u modnoj industriji 2023. godinu smatraju godinom ekonomske nestabilnosti, Prada grupa uspjela je preokrenuti situaciju u svoju korist te još jednom dokazala zašto je uspješna već dekadama. Njihove torbice itekako se dobro prodaju.

Kompanija koju vodi Patrizio Bertelli, suprug Miuccie Prade, dokazuje da tržište luksuza raste čak i u nesigurnim vremenima.

Naime, objavili su da je prodaja u prvom kvartalu ove godine dosegnula 1,06 milijardi eura, što je povećanje od 22% u odnosu na 876 miliona eura u istom periodu 2022. Veleprodajna prodaja porasla je 9% na 91 milion eura, a prihod od licenciranja porastao je 52% na 21 milijun eura, zahvaljujući naočalama i parfemima.

Prada je prvi put ostvarila tromjesečnu prodaju veću od milijardu eura, pridruživši se tako LVMH-u, Hermèsu i Tod's Group. Ovo je još jedan pokazatelj da luksuzni brendovi posluju sve bolje, unatoč usporavanju na nekim tržištima. Sada posao cvate zahvaljujući ponovnom otvaranju Kine nakon ukidanja zatvaranja zbog pandemije.

Andrea Guerra, izvršni direktor Prada grupe, naglasio je da je oporavak u Kini solidan, s prihodima većim od 22% i maloprodajom od 360 miliona eura u azijsko-pacifičkoj regiji.

Prihodi u Europi porasli su 26% na 259 miliona eura zahvaljujući turizmu i lokalnoj potrošnji, dok je rast u Americi oko 10% odnosno 174 miliona eura.

Izvor: 24.sata.hr