Robert Dacešin je influenser godine u BiH, a Ivana Paradžiković regiona

Završen je četvrti Social Media Summit.

Robert Dacešin je influenser godine u BiH, a Ivana Paradžiković regiona
Robert Dacešin je influenser godine u BiH, a Ivana Paradžiković regiona
Robert Dacešin je influenser godine u BiH, a Ivana Paradžiković regiona
Robert Dacešin je influenser godine u BiH, a Ivana Paradžiković regiona

Četvrti Social Media Summit okupio je brojne predstavnike najutjecajnijih kompanija i brendova, marketinških agencija te influensere iz Bosne i Hercegovine, regiona, ali i šire.

Ovaj događaj bio je idealna prilika za razmjenu ideja, praćenje novih trendova u digitalnom marketingu i uspostavljanje značajnih profesionalnih kontakata.

„Zajednica se stalno razvija, a trendovi na društvenim mrežama se neprestano mijenjaju. Upravo zato nam je potreban ovakav događaj koji okuplja brendove, agencije i influensere – kako bismo zajedno učili, dijelili iskustva i bolje razumjeli potrebe tržišta. Važno je prepoznati značaj influensinga u savremenom marketingu i naučiti kako ga na pravi način koristiti“, istakao je Emir Muratović, direktor marketinga agencije Altermedia i lider projekta.

Programska direktorica Summita, Majda Berisavlić, dodala je kako je od izuzetne važnosti razgovarati o ključnim temama koje oblikuju savremeni marketing.

„Summit je važan ne samo zbog edukacije i uvida u najnovije trendove, već i zato što pruža priliku da se nagrade oni koji su kroz svoj rad ostavili poseban trag. Trud se mora prepoznati i valorizovati“, poručila je.

Tokom događaja uručene su nagrade za najbolje kampanje u nekoliko kategorija:

  • Integrisana kampanja godine – kompanija Telemach
  • Inovativna kampanja godine – Argeta Junior
  • Social Media kampanja godine – Cocta
  • Influencer marketing kampanja godine – essence
  • Content marketing kampanja godine – kompanija dm
  • Product Launch kampanja godine – El Grito
  • Rebranding kampanja godine – Oaza

Također, priznanja su dodijeljena i najistaknutijim influenserima iz BiH i regije, u pet kategorija.

U Bosni i Hercegovini, prema glasovima učesnika Summita, priznanja su osvojili:

  • ·     Josip Milanović - Beauty, fashion & lifestyle
  • ·     Ilda Humić - Mom influencer
  • ·     Sead Hrustanović - Comedy
  • ·     Adi bebanić - Food
  • ·     Robert Dacešin - Travel & Influencer godine u BiH

 

Dodijeljena su i posebna priznanja za Mirzu Mustafagića koji je Clients Choice influenser te za Katarinu Šestić Baotić, koja je dobila priznanje za Most viral video.

Na regionalnoj sceni, priznanja su dodijeljena:

  • ·     Maja Bučanin - Beauty, fashion & lifestyle
  • ·     Violeta Vukčević - Mom influencer
  • ·     Viktor Vlajić - Comedy
  • ·     Ivan Lončar - Food
  • ·     Ivana Paradžiković - Travel & Influencer godine u regiji

 

Social Media Summit još jednom je potvrdio svoj značaj kao centralno okupljanje stručnjaka i kreatora sadržaja, koji zajedno oblikuju budućnost digitalne komunikacije. Generalni pokrovitelj Summita bio je Telemach, dok su značaj i potencijal događaja prepoznali i brojni sponzori: essence i Catrice kozmetika, dm, Insta Grand, Argeta, Oaza voda, MI99, Cedevita, Jysk, Badel, Hercegovina produkt, Smoki i Nivea.

Četvrti Social Media Summit, okupio je brojne predstavnike najutjecajnijih kompanija i brendova, predstavnike agencija i influensere iz Bosne i Hercegovine i zemalja regiona, ali i šire. Bila je ovo prilika za sve učesnike da nauče nešto novo, čuju o novim trendovima i razmijene ideje te uspostave kontakte za potencijalnu buduću saradnju.