Uvod u EMPLOYER BRANDING: Zadržite i privucite najbolje uposlenike

Svaki posao ima svoj brend poslodavca koji se razlikuje od korporativnog brenda: to je ono što bivši i trenutni uposlenici misle o radu za vas. Ne možete imati fantastičan korporativni brend bez podjednako dobrog brenda poslodavca: jedan će povući drugi prema dolje. Međutim, uz malo planiranja i truda, možete poboljšati svoj brend poslodavca kako biste privukli i zadržali vrhunski talenat.
Brendiranje poslodavca uključuje prikazivanje kulture, vrijednosti, radnog okruženja i ukupne reputacije vaše kompanije kako trenutnim zaposlenicima, tako i onima koji traže posao. Snažan brend poslodavca može poboljšati angažman uposlenika, lojalnost i zadovoljstvo, što zauzvrat vodi ka višim stopama zadržavanja.
Poboljšanje vašeg brenda poslodavca počinje auditom kako biste vidjeli gdje trebate poboljšanja. Zatim se fokusirajte na ovih deset ključnih oblasti:
1. Jasno komunicirajte svoju misiju, vrijednosti i kulturu. Kada kultura, misija i vrijednosti vašeg brenda rezoniraju sa uposlenicima, veća je vjerovatnoća da će se osjećati pripadno i usklađeno, što vodi ka povećanom zadovoljstvu poslom i dužim zadržavanjem.
Snažna kultura kompanije nije samo lista četiri "vrijednosti" – to je način na koji se ponašaju svi, od najviših do najnižih rangiranih uposlenika (posebno u stresnim vremenima). Anketama uposlenika možete pojasniti na koje načine ćete poboljšati stvari.
Važno je da vaša misija i vrijednosti zažive među uposlenicima. Razumite šta o kompaniji rezonira s njima i radite na razvoju tih područja. Imati shemu nagrađivanja ili bonusa zasnovanu na vašoj misiji i vrijednostima dodatno potiče uposlenike da se angažuju s vašim brendom.
2. Prikažite svoje radno okruženje. Istaknite prednosti vašeg radnog okruženja, kao što su fleksibilni radni aranžmani, mogućnosti za rast, kolaborativna atmosfera i podržavajući menadžment. Uposlenici koji se osjećaju ugodno i cijenjeno u svom radnom okruženju vjerovatnije će ostati.
Ne treba dugo da nove ponude postanu poslovna rutina, pa podsjećajte ljude na to koliko im je dobro dijeleći vijesti o kompaniji, poredeći ono što nudite s konkurentima i slaveći uspjehe pojedinaca kako bi se osjećali cijenjenima.
3. Pružite mogućnosti za razvoj karijere. Naglasite mogućnosti za razvoj vještina, napredovanje u karijeri i kontinuirano učenje kako biste privukli uposlenike koji su posvećeni vrijednostima vaše kompanije i svom ličnom i profesionalnom rastu. Ako imate jasne karijerne puteve za osoblje unutar kompanije, lakše će razumjeti zašto bi trebali ulagati u svoju karijeru tamo.
Sve kompanije žele privući i zadržati najbolje uposlenike. Vaša strategija brendiranja poslodavca treba adresirati to i učiniti odnos poslodavac/uposlenik više od transakcijskog. Dajte svojim uposlenicima šansu da se bave novim projektima, uče iz različitih poslovnih oblasti i ostanu uzbuđeni zbog svojih poslova, i smanjit ćete fluktuaciju te kontinuirano poboljšavati vještine ljudi koje ste već zaposlili.
4. Priznajte i nagradite dobar rad. Snažan brend poslodavca prepoznaje i nagrađuje doprinos uposlenika. Proslavite uspjehe svojih uposlenika, ponudite konkurentne kompenzacije i osigurajte značajne beneficije. Ovlastite menadžere da daju male novčane nagrade za dobro obavljen posao ili slavite uspjehe pojedinaca širom kompanije kako bi se osjećali cijenjenima za svoje napore.
5. Komunicirajte transparentno. Budite transparentni o ciljevima kompanije, promjenama i novostima. Kada se zaposlenici osjećaju informirano i uključeno u reputaciju i donošenje odluka u svojoj kompaniji, vjerovatnije je da će vjerovati liderstvu kompanije i ostati angažirani.
Također je korisno jasno postaviti kakvo iskustvo zapošljavanja nudite. To možete učiniti u svakoj fazi životnog ciklusa zaposlenika, od intervjua s potencijalnim kandidatima do izlaznih intervjua i naknadnih komunikacija s bivšim uposlenicima.
6. Posvetite se dobrobiti uposlenika. Istaknite posvećenost vaše organizacije dobrobiti uposlenika, uključujući inicijative za mentalno i fizičko zdravlje, ravnotežu između poslovnog i privatnog života i podržavajuću radnu kulturu.
U svom sadržaju za brendiranje poslodavca, postavite psihološki ugovor između vaše organizacije i vaših zaposlenika: ako vi pomognete meni, ja ću pomoći vama. To uključuje kako ćete im pomoći da upravljaju stresom i prođu kroz teška vremena u životu.
7. Podijelite svjedočanstva uposlenika. Podijelite stvarne priče postojećih zaposlenika kako biste pružili uvid u to kako je raditi za vašu organizaciju. Pozitivna svjedočanstva i priče o uspjehu na društvenim mrežama, kao što je LinkedIn stranica vaše kompanije, mogu izgraditi kredibilitet i privući osobe sličnih uvjerenja.
Možete raditi s vašim marketinškim odjelom na dodavanju karijerne stranice na vašoj web stranici, gdje zaposlenici redovno dijele svoja iskustva s vašim brendom poslodavca. Također možete poticati osoblje da postanu zagovornici brenda na svojim vlastitim profilima na društvenim mrežama (unutar jasnih smjernica brenda) kako biste dosegli širi krug najboljih talenata i podržali vaš proces zapošljavanja.
8. Osigurajte dosljedno iskustvo. Pobrinite se da vaš brend poslodavca tačno odražava iskustvo uposlenika, koje počinje od regrutacije kandidata i uvođenja novih uposlenika.
Kada njihovo iskustvo bude u skladu s obećanjima brenda i poslovnom strategijom, uposlenici će vjerovatnije ostati u kompaniji.
9. Kreirajte program preporuka. Potičite trenutne uposlenike da preporuče kvalifikovane kandidate koji su u skladu s vrijednostima i okruženjem vaše kompanije. Olakšajte uposlenicima da dijele uloge s prijateljima putem društvenih mreža pružanjem kratkih, privlačnih opisa poslova na vašim vlastitim stranicama s jasnim linkovima za dijeljenje.
10. Kontinuirano poboljšavajte. Pratite proces zapošljavanja i analizirajte povratne informacije uposlenika i nivo angažmana kako biste identificirali područja za poboljšanje. Zatim izvršite prilagodbe kako biste osigurali da vaš brend poslodavca ostane relevantan i privlačan uposlenicima.
Redovnim radom na poboljšanju vašeg brenda poslodavca, izgradit ćete zagovaranje uposlenika, moći ćete se uskladiti s vrijednostima vaše kompanije i održavati kontinuirani dotok talenata.
Snažan brend poslodavca gradi biznis. Dobro osmišljen brend poslodavca može značajno doprinijeti zadržavanju osoblja i smanjenju troškova zapošljavanja. Izgradnja snažnog brenda poslodavca koji se dobro uklapa s ličnim vrijednostima vaših uposlenika može vam pomoći privući kvalifikovanije kandidate i izgraditi snažnu radnu snagu za budućnost.