Kineski proizvođači automobila šire prisustvo u Evropi
Changan je prethodno najavio ulazak na evropsko tržište 2024. godine, ali je odgodio lansiranje, navodno zbog evropskih kaznenih carina.

Kineski proizvođač automobila Changan, u državnom vlasništvu, planira značajan ulazak na evropsko tržište lansiranjem svog električnog SUV-a, Deepal S07, 21. marta u Mainzu, Njemačka. Ovaj model, dostupan s pogonom na zadnje točkove, razvija snagu od 221 ili 241 KS i nudi domet do 602 km.
Changan je prethodno najavio ulazak na evropsko tržište 2024. godine, ali je odgodio lansiranje, navodno zbog evropskih kaznenih carina. Sada, nakon temeljitih priprema, kompanija planira prisustvo na ključnim tržištima poput Norveške, Danske, Njemačke i Nizozemske, s planom da do kraja godine proširi poslovanje na Švicarsku, Švedsku, Finsku i Ujedinjeno Kraljevstvo, te na Španiju i Italiju do 2026. godine. Cilj je biti prisutan na svim evropskim tržištima do 2028. godine.
Ovi potezi dolaze u vrijeme kada kineski proizvođači automobila, poput Chery Auto i Dongfeng Motor, također najavljuju velika ulaganja u Evropi, uključujući izgradnju proizvodnih pogona kako bi izbjegli visoke carine na uvozna vozila.
Prema izvještaju konsultantske firme AlixPartners, očekuje se da će kineski proizvođači automobila do 2030. godine dostići 33% globalnog tržišnog udjela, s posebnim rastom prodaje izvan Kine, uključujući i Evropu.
Changanova strategija ulaska na evropsko tržište, uz lansiranje modela Deepal S07, predstavlja značajan korak u širenju kineskih proizvođača automobila na globalnoj sceni, što bi moglo utjecati na konkurenciju i dinamiku na evropskom tržištu električnih vozila.