Nevjerovatno! 5 tajnih trikova za drastično povećanje produktivnosti na poslu

Frustrira li vas nemogućnost koncentracije i manjak produktivnosti na poslu?

Nevjerovatno! 5 tajnih trikova za drastično povećanje produktivnosti na poslu

Veliki broj ljudi suočava se s rzličitim distrakcijama koje ometaju njihov radni tok i smanjuju učinkovitost. Bez obzira na to radite li u uredu ili od kuće, uvijek postoji prostor za poboljšanje. Otkrivamo pet tajnih trikova koji vam mogu pomoći da drastično povećate svoju produktivnost.

Identifikacija, fokus i disciplina 

Prvo što biste trebali uraditi jeste identificirati aktivnosti koje vas ometaju i odvlače pažnju s važnih zadataka. Jednom kada ih postanete svjesni, bit će mnogo lakše prevenirati ometanje. Također, važno je da uspostavite jasne ciljeve i prioritete koji će vas usmjeriti na ono što je zaista bitno. 

Jedan od najvažnijih faktora za povećanje produktivnosti je fokus. Usmjeravanje pažnje samo na jedan zadatak može značajno smanjiti vrijeme potrebno za njegovo završavanje. Izbjegavajte multitasking i usredotočite se na jednu stvar. Napravite plan dana i držite se istog kako biste ostali na pravom putu.

Posljednje, ali ne i najmanje važno je uspostavljanje discipline. Postavite granice i držite ih se. Nemojte dozvoliti da Vas sitnice i nevažni zadaci odvlače od vaših ciljeva. Postavite vrijeme za pauze i odmor kako biste održali energiju i motivaciju tokom cijelog dana.

Sada kada znate na šta trebate obratiti pažnju, ostaje vam da preuzmete kontrolu nad svojom koncentracijom. S pravim pristupom i tehnikama, moguće je značajno poboljšati produktivnost i postići bolje rezultate.

Dakle, koraci koje biste trebali poduzeti već danas su: 

Postavite jasne ciljeve
Definišite šta želite postići svakog dana, sedmice ili mjeseca. Želite li na jednostavan način postaviti i pratiti ciljeve putem ploča i kartica, preporučujemo da istražite super alat Trello.

Napravite to-do liste

Organizirajte svoje zadatke po važnosti i redoslijedu. Todoist je aplikacija za pravljenje lista zadataka koja vam može olakšati kreiranje liste. 

Koristite tehnološke alate
Aplikacije za upravljanje vremenom i zadacima mogu biti od velike pomoći. Jedan od alata koji možete koristiti u profesionalnom okruženju je Asana. Asana omogućava upravljanje projektima kroz timski rad i organizaciju zadataka.

Pauzirajte redovno
Kratke pauze mogu poboljšati vašu koncentraciju i kreativnost. Postoji super aplikacija bazirana na Pomodoro tehnici. Uz Pomodone olakšajte upravljanje vremenom i pauzama.

Eliminirajte ometanja
Identifikujte i smanjite izvore ometanja u vašem radnom okruženju. Pokušajte koristiti muziku za poboljšanje fokusa i produktivnosti i instalirajte Focus@Will aplikaciju. 

Primjenom ovih koraka i alata  možete drastično povećati produktivnost na poslu. Sretno!