Diageo odbacuje spekulacije o prodaji brenda Guinness
Kompanija je jasno istakla da ne razmatra prodaju niti stavljanje akcija ovog brenda na berzu.

Multinacionalna kompanija za proizvodnju i distribuciju pića "Diageo" demantovala je spekulacije o mogućoj prodaji svog poznatog brenda "Guinness".
Spekulacije i reakcija tržišta
Bloomberg je ranije izvijestio da bi "Guinness" mogao donijeti do 10 milijardi dolara ako bi bio prodat ili izdvojen u zasebnu kompaniju. Ove glasine izazvale su snažnu reakciju na londonskoj berzi, gdje su akcije "Diageo" porasle za više od četiri posto, što je kompaniju stavilo na vrh FTSE 100 indeksa.
Popularnost među mlađim generacijama
Brend "Guinness" uživa sve veću popularnost, posebno među pripadnicima generacije Z, rođenima krajem 20. i početkom 21. vijeka. Velika potražnja zabilježena je tokom božićnih praznika, što je čak dovelo do nestašica ovog piva, piše Guardian.
Naslijeđe i globalna prepoznatljivost
Proizvodnja "Guinnessa" započela je 1759. godine kada je Artur Guinness osnovao pivaru u Dablinu. Danas, ovaj brend predstavlja jedan od najprepoznatljivijih irskih proizvoda, sa milionskom prodajom krigli širom svijeta.
Iako su glasine o prodaji uzburkale tržište, "Diageo" ostaje pri stavu da "Guinness" ostaje ključni dio njihovog portfolija.